♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.

2010-12-18 / 12:09:00

Hade varit på Åsele samma helg jag fyllde år och pratat med mitt ex som var min pojkvän då. Påväg hem var han nådigt full och vi kom till Umeå där min mammas karl bodde, på den tiden bodde vi i övik så umeå var väldigt nytt för mig. Det slutade med att vi alla for hem till han och sov någon timme så jag skulle bli pigg igen och mitt ex fick ta bussen hem till övik. Mamma fixade med god mat ute, förfest hemma hos han och massvis med goda drinkar och öl ute på en krog som kallas "taket". Det var ett rå häftigt ställe som jag älskade och kvällen blev riktigt lyckad och jag var nog glad konstant hela kvällen. Tack mamma för den kvällen. Hoppas man får fler sådanna "surpriser". I love it!
Åsikter!
Postat av: angelica

vem är dit ex i åsele? jag har ju oxå ett där:P haha

Kommenterat - 2010-12-19 / 11:32:33  | URL - http://hundochkattliv.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥