♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.

2010-12-19 / 12:00:00
Varför ska man egentligen ångra något? då man tar lärdom av alla misstag.
Jag har gjort jätte många, och än idag kan jag tänka på dem och må dåligt och önska få det ogjort. Men istället så lär jag mig utav dem, för hur skulle jag annars kunna veta om jag inte varit med om dom sakerna. Men på ett sätt finns det fåtal saker som var väldigt onödiga och där man bör ha tänkt ett steg mer, vilket man inte gjort alla gånger och särskilt om man druckit en hel del. Så just idag så lär jag mig men om jag går bak några år så skulle jag nog ångra en hel del.


Åsikter!
Postat av: Jessica

Mycket Kloka ord,dem tar jag med mig i livet!

tack snälla för dina fina ord på min blogg med <3



Kram/J

Kommenterat - 2010-12-19 / 13:39:27  | URL - http://familjenkidz.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥