♥ Dag 20 – Den här månaden.

2010-12-20 / 12:00:00
Det kommer hända mycket, precis som för er andra. Det är ju en av dom bästa månaderna på hela året då man får fira sina traditioner.





20 december - Älskling jobbar och ska göra ett ärende.. Jag och Halie ska handla hem lite mat.
21 december - Älskling jobbar och jag ska umgås med en barndomsvän
22 december - Älskling jobbar och jag ska på ett hemligt ärende
23 december - Packa och grejja inför att dra oss till Svedjeholmen och sova över där till julafton
24 december - ♥ Julafton ♥ fira med min mamma, Anders, två av syskonen, Halie och Älskling
25 december - Älskling jobbar
26 december - Inget planerat
27 december - Om en sak lyckas ska vi göra något här, men inget vi kan gå ut med
28 december - Inget planerat (kanske handla på mellandagsrean)
29 december - Inget planerat (kanske handla på mellandagsrean)
30 december - Älsklingens bror kommer på kvällen (Kanske lite julklappsbyten)
31 december - ♥ Nyår ♥ firas med älskling, halie, älsklingens bror, min bror och hans tjej
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥