♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.

2010-12-23 / 13:08:11

- Min familj - Står på högsta plats. Med dem så klarar jag ALLT!
- Vänner - Dom som faktiskt alltid finns där vi ens sida. Som man alltid kan höra av sig till om man faktiskt mår dåligt.
- Musiken - Finns alltid låtar att lyssna på som får en gladare
- Film (komedi) - Då kan man faktiskt glömma allt skit om man får se en riktigt bra film i min favorit genre
- Skriva ut det - På exempel bloggen eller bilddagboken. Då kan man finna fler som varit i samma sits eller dom som stöttar en.
- Sova - Ibland hjälper det bara att få sova ut litegranna så blir man som en ny människa igen.
- Göra något kul - Mår man riktigt dåligt kan det vara bra att ta sig ut på något man älskar.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥