♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.

2010-12-24 / 12:06:00

Olycka.

Då en i närheten skadar sig eller något som berör en som en annan familj får vara med om.

Våldtäkt och misshandel.
Det gör ont att veta att vissa lever i en rädsla och fått vara med om det otänkbara som ingen är värd att vara med om.

Bli dumpad.
Av en person man älskar, det är en jobbig börda som faktiskt kan ta år att komma över.

Djurplågeri.
Då man sett på nyheter hur vissa djur blir behandlad eller på djur program. Det är riktigt hemskt. Och kan få mig att må riktigt dåligt och en tår i ögat.

Missfall.

Visst det är naturligt med det, men jag blir ledsen för folk som faktiskt förlorat och som så gärna velat behålla.

Barn som dör för tidigt.
Av alla olika slag, lika hemskt varje gång

Sviken.
Att bli sviken av en människa man litar fullt ut på

Det finns tiotals saker till, men det här är en del som faktiskt får mig att gråta!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥