♥ Dag 27 – Min favoritplats.

2010-12-29 / 10:22:50
Har glömt, men nu så!

Hemma är absolut den bästa platsen men om jag ska säga en annan plats så måste det bli åselemarknaden.
Varje sommar strax efter jag fyllt år så åker vi dit. Jag har varit där varje år sedan jag var 14 år. Jag älskar att gå på marknaden där. Brukar gå en hel dag och fynda kläder, väskor, filmer och ja smått och gott. Innan Halie kom till så var vi alltid över där en hel helg och man festade lite och träffade kompisar och hade allmänt kul. Nu förra året var vi bara där över dagen. Det blir nog detsamma i år med. Men huvusaken vi åker dit så är jag nöjd =)

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥