♥ Dag 28 – Det här saknar jag.

2010-12-29 / 10:29:30
Det är ju en hel del, men mest av allt gamla vänner man förlorat kontakten med. Och mina syskon som bor söder ut.
Vissa vänner växer man ifrån helt enkelt och vissa flyttar bort.

Mina syskon bor nästan 100 mil bort, och dom saknar jag varje dag. Särskilt då dom är så små och man är rädd att dom ska glömma bort en. Men brukar i alla fall försöka åka dit en gång varje år. Och nästa år blir det nog till sommaren som man ska dit och kanske ska vi fira jul för första gången med dom. Men det är även viktigt att sakna. ett + i kanten är att det blir roligare att ses..

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥