♥ Dag 3 – Mina föräldrar.

2010-12-03 / 12:00:00
Jag börjar med att berätta om dem tillsammans.
Dom träffades på ett hem som tonåringar. Dom blev kära och gravid med mig. Där efter fick dom flytta till Härnösand och sedan kom jag till. Vet inte hur länge vi bodde där för senare bodde vi i Gävle (min pappas hemstad). Några år blev det och min lillebror kom även till där. Det gick några år till och dom bestämde sig för att göra slut och min mamma flyttade tillbaka till sin hemstad (Örnsköldsvik) och sen dess har jag bott där och min pappa i Gävle. Hälsade på honom på lov.

Jenny Sjölund, min mamma!
Är det någon jag är lik på humör så är det hon. Hon är en stark kvinna som faktiskt klarat det mesta i sitt liv, trots hur hårt hon haft det. Hon är väldigt envis och det är nog en sak jag med är och kan lätt hamna i konflikter jag och mamma. Men ändå ses vi ganska ofta. Hon är även omtänksam och vill sina nära det bästa och är lite översnäll ibland. Men mamma är alltid allt och henne kommer jag ha kontakt med livet ut, älskar min mamma!



Niclas Olstorpe, min pappa!
Han är lite egen tycker jag, inte alls som vem som helst. Lite smart och vill alla det bästa även om det kan låta fel ibland. Han är lekfull och vet precis hur man ska handskas med ungdomar och barn. Är också en trubadur och musiken är verkligen en stor del av hans liv. Han har hållt på med det som ung. Han bor nu i Uppsala och är gift och har två barn i ett stort hus. Pappa är pappa och han betyder mycket för mig.

Åsikter!
Postat av: ness

eller vänta visst gåre på MTV? tror ja sett de några gånger när de inte ha varit nå på tv men ja tyck int de va nå bra xd

Kommenterat - 2010-12-03 / 12:28:29  | URL - http://sness.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥