♥ Dag 5 – Vad är kärlek.

2010-12-05 / 12:00:00
Kärlek är ju det enda vi människor lever för. Utan den så skulle man nog inte kunna leva en värdig vardag. Kärlek måste man ge och ta till sina vänner, familj, mormor, djur och bekanta. Jag skulle inte klara mig alls långt om jag inte kunde ge kärlek eller ta emot kärlek. Det gör en lycklig och stark och får man bra kärlek av någon så klarar man det mesta och särskilt då det kommer hårda tider. Då behöver man någon som kan ge en kärlek för att klara det. Kärlek är t.o.m starkare än rikedom och allt annat. För nog är man hellre älskad än rik och oälskad. Men kärlek kan också göra en förvirrad och det kan göra fruktansvärt ont. För ibland kan det vara så att man så gärna vill ge kärlek till någon som inte besvarar den och då är den tung, men har man då fler i sin omgivning så får man det ändå tillbaka på andra vis. Det är vad jag kallar kärlek
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥