♥ Dag 6 – Min dag.

2010-12-06 / 22:00:00
Det började med att jag gick upp med Halie och gav henne lite frukost och där efter kom sambon hem. Det blev lite pyntning av gran och julskinkan gjordes. Mysigt värre och efter det så åkte sambon iväg och hämtade ut ett paket (min julklapp) och just då han kommer hem igen kommer det ännu en avi. Så var bara att dra på sig ytterkläderna och Halie fick åka pulka hela vägen dit och hem, gick jätte bra. Oroade mig en stund att hon skulle tjura på slutet för vi chansade och skippade vagnen denna gång. Men bra gick det. Men inte nog om det då vi kom på affären så hade jag en annan avi med mig så den andra var hemma. Så i all hast så ringde vi sambons syster så hon sprang över till vår lägenghet och läste upp numret för mig så att jag fick ut paketet. Väl hemma så ordnade vi inför Halies nattning och där efter sett en film och fick lite besök av min bror och mamma. Det har varit min dag och den har varit mysig med andra ord..


Haha, glasögonen åker neroch hon ser ju bara för söt ut då!


Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥