♥ Dag 7 – Min bästa vän.

2010-12-07 / 09:58:16
Det måste vara vännen som alltid finns där, kan tala med, känner mig innan och utan osv. Vi kanske inte umgås varje dag men vi båda vet vart vi har varandra. Hon är den bruden som jag alltid kan tala med om precis allt. Hon har alltid funnits där för mig och stöttat mig vid problem. En som henne vill man aldrig förlora. Hon betyder alldeles för mycket för det. Vi har många underbara minnen tillsammans allt ifrån fest, humor, singel och sökande. Så finns det alltid något att skratta åt. Sandra är en omtänksam tjej med ett galet skratt och bra humör. Bryr sig om andra och är alltid snäll och go. Med henne är det svårt att vara på dåligt humör oftast är det skratt och snack. En brud som inte växer på träd. Hon känns som en syster för mig och jag kommer nog aldrig att lämna henne, jag behöver henne för att överleva min vardag. Hon är min bästa vän i vått och torrt. Jag älskar dig gumman, du är bäst!

 

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥