♥ Dag 8 – Ett ögonblick.

2010-12-08 / 12:41:00
Herregud finns ju massor och det mesta har jag redan skrivit ner i min blogg. Känns så tråkigt att skriva om lyckliga ögonblick då det redan finns ner skrivit.  Jag tänker berätta om en hemsk syn i umeå. Jag och mina vänner förferrade hemma hos en tjejkompis jag precis lärt känna. Det var tänkt att vi skulle bege oss mot en ö och festade vidare där. Vilket vi gjorde. Vi gick och helt plötsligt åkte det förbi en massa vespor så jag och en av kompisarna fick skjuts av dem till stället. Då vi var där var det inte så kul som man hade velat att det var satt bara där och drack någon öl. Och jag ringde och talade i min mobil. Helt plötsligt så ser jag hur folket bara var borta. Tittade mig runt och såg något skumt, ett stort gäng som som stod runt något men såg aldrig vad det var. Pratade vidare och till slut sprang dem alla iväg, ja jag förstod då ingenting. La på och vi alla bestämde oss för att dra oss hem. Då vi kommer närmre så ser vi poliser och ambulanser. Och en kille som ligger på marken och skakar av ren chock och full av blod. Jag frågade vad som hänt och fick veta att typ halva festen sprungit efter han in i skogen och slagit honom och dräpt en stock på honom bara för att han tafsat på en tjej. Blev lite illa till mods då jag plötsligt kom ihåg att jag faktiskt var med då gänget höll på utan att egentligen veta om det för att jag talade i telefon. Så jag åkte in förhör och sen vet jag inte alls hur det gick med det hela. Men det var en obehaglig upplevelse. Trots att folk sett värre. Men tyckte faktiskt hemskt synd om det killen. Varför gå på så många.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥