Dagens foton

2010-12-01 / 15:29:27
Halie sover nu en liten lur och där efter masar vi oss nog iväg till affären och mat senare. Är ju bara en lugn dag som sagt. Har velat göra något skoj, men utan bil och körkort blir det svårt. Skulle vara så kul att hälsa på någon. Men det får bli en annan dag helt enkelt.

Dessutom kom en julklapp med posten idag, Mattes systers. Alltid roligt att se vad posten har att komma med nu varje dag. Mycket kvar att få. Men nu ska jag spela lite betapet.. Ingen annan som gör?

P.s - Glöm inte min fårgestund här under, uppskattar alla frågor då jag är så sugen på att veta vad ni vill veta.

Åsikter!
Postat av: Ness

okej va tråkigt :( dock ser ja inte på de :p



åhh söt gumman!

Kommenterat - 2010-12-01 / 16:34:04  | URL - http://sness.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥