Dagens uppdatering

2010-12-20 / 15:40:57
Hej allihopa.
Har haft full rulle och ingen uppdatering har skett, men nu så. Det började med att vi försov oss imorse. Hade en kvart på oss att ordna oss, men vi hann. Är man stresstålig så klarar man det. Det blev lite in handling av mat och ett ärende på försäkringskassan. Sedan åkte jag och Halie hem och sambon åkte iväg på jobbet och kommer hem ikväll igen.

Då vi kom hem så tog vi oss båda en skön tupplur och där efter fick hon smaka glass och frukt. Men kan ju säga att frukten gillade hon bäst, så nu vet man det. Just nu springer hon runt med en macka här hemma och ska göra oss lite mat om någon timme. Så det blir bara till att vara inne resten av eftermiddagen och kvällen. Skönt det med.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥