Detta fick vi :)

2010-12-24 / 22:22:40

Alla julklappar är ifrån oss, min mamma, hennes karl Och min lilleberor.


- Cirka 5-8 hellokitty linnen + några andra
- 1 par trosor
- Tre par byxor
- 5-7 bodysar
- Klossar
- Bollar (som man använder i bollhav)
- En uppblåstbar fotölj som liknar ett gosedjur
- Pussel bok
- Overall
- Vinterskor
- En läro leksak
- Sockar
- Vinter mössa
- Princess klocka med hennes namn inskrivet i
- Pengar
- Leksaks djur
Har säkert glömt något..

- Ett linne
- Tre par leggins
- Mys dress (rosa)
- Scrapbok
- Munktröja
- Pengar
- Filt
- Strykjärn
- Tre tidningar
- Ettiketter till dvd skivor

- Svarta knivar
- Almenacka
- Laundry pen
- Musmatta (Halie på den)

- Fyra nyckelknippor (elvis)
- Mjukis byxor
- Rakapparat
- Jeans byxor
- Filt
- Elvis tavla
- Två tidningar

Det var nog allt.
Är jätte nöjd detta år över allt jag fått.
Dessutom har vi några små julafton kvar med moster, kusiner, syskon osv! :)

Åsikter!
Postat av: Fanny ♥

låter som helt underbara julklappar :) god jul förresten.

Kommenterat - 2010-12-25 / 18:32:03  | URL - http://fannyizabelle.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥