En tjurig dotter

2010-12-21 / 11:14:42
Godmorgon, klev upp åtta imorse. Stackars min sambo kom hem vid tio och fick lägga sig direkt då han skulle upp och jobba vid sex på morgonen. Men till middags tid är han hemma igen..

Just nu tjurar Halie jätte mycket, vägrar sova och skriker bara. Passar inte just nu då jag har en del att göra innan en barndomskompis kommer förbi. Men får väl skylla på 1 års trots eller fler tänder på G. Hon har dessutom börja bråka nätterna långa, vaknar cirka 4-6 gånger och skriker. Så man har inte sån bra sömn nu för tiden. Antingen har hon mardrömmar eller det som jag sa innan..

"Skrattar lite". Halie testar just nu och vråla för att få sin vilja igenom, bara att gå in och ge nappen sedan gå ut igen, får se hur länge det tar helt enkelt. Kan inte skriva mer nu då hon tjurar så.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥