Familjen gör mig hel

2010-12-07 / 11:52:35
Pust så trött jag är fast jag sovit dom timmar man bör göra under en natt. Men nu sover hjärtat och sambon. Men då dom vaknar tänker jag sätta igång med lite stor städ, det kan behövas. Annars är det inget planerat idag.

Så mycket jag skulle vilja skriva ut här angående så mycket, men kan inte. Och det är jobbigt för bara pågrund av det förlorar jag energi till att blogga om intressanta saker eller snarare sånt jag behöver få ut. Istället får man försöka finna energi till allt som är bra i min vardag och det är verkligen min familj. Jag är hel med dem. Och kommer klara allt med dem på min sida, ville bara säga det!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥