Frågestundens svar!

2010-12-01 / 20:10:13
Svar på alla frågor.

försöker ni bli med barn igen eller har ni lagt de på hyllan tills vidare och njuter av livet som ni har det nu? :)

Japp, det gör vi ;)

hur får ni ekonomin att gå ihop?
Den är ju olika bra då min sambo jobbar del tid så vissa månader går det ihop jätte bra medans vissa inte alls går lika bra, men vi har alltid klarat oss :)

Va brukar ni hitta på om dagarna?

Försöka ta oss ut så Halie får leka, gå på stan, träffa någon kär vän eller bara vara hemma.

Hur långt är det från dig till mig?
OJ, långt 50-100 mil skulle jag tro?

Hur känns det att vara mamma?
Helt underbart, ångrar inte en sekund

Är du så underbar i IRL som du är på internet? (menar inge illa:D)

Jag är helt ärlig rätt igenom och bryr mig väldigt mycket om folk som berör mig.. Så jag säger JA

Va vill du jobba/plugga med?
Jag vill bli sekreterare eller jobba med TV och ska jag plugga blir det inom "sekreterare" eller något annat som är lite äventyrligt.

Var Halie planerad? :)))
Faktiskt, vi pratade om det en månad innan om att börja försöka och vi trodde det skulle ta sig ett år att bli men tog bara någon månad så hon var välkommen

Hur träffades du och din sambo?
Genom en kompis till mig. Det var dom som skulle ses och jag följde med. Slutade med att vi blev bra vänner och sedan övergick det till kärlek :)

Hur gammal var du när du förlorade oskulden? Ångrar du det...
Jag var 13-14 år. Ångra, njae jag tycker man ska ta allt som lärdom om man nu skulle ångra.

Försöker ni nli med barn igen? Om inte, när skulle ni vilja få ett till barn?
Jo det gör vi.

Hur gammal var du när du fick reda på att du var gravid?

Jag var 20 år då jag fick reda på det

Var halie planderad?
Ja det var hon, finns längre svar där uppe

Vad ska du göra efter mammaledigheten?
Jadu, hittills lutar det mest åt att börja plugga. Men allt kan ju ändras :)
Åsikter!
Postat av: angelica

roligt! hoppas det händer nått snart! :)

Kommenterat - 2010-12-01 / 22:20:55  | URL - http://hundochkattliv.blogg.se/
Postat av: Alexandra

1: Hur har ni planera in för julen?

2: Vad jobbar din sambo med?



(kom inte på bättre, sorry)

Kommenterat - 2010-12-01 / 22:44:47  | URL - http://mammatillnoova.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥