Fredags mys =)

2010-12-10 / 17:28:18
Trodde jag skulle bli nöjd med apelsiner ikväll men helt plötsligt blev jag sugen på coca cola och ostkrokar så snart ska det handlas så lite fredagsmys med fett blir det ändå. Jag är duktig på att vela hit och dit.

Och ikväll ska vi INTE titta på idol följde inte det i år då jag inte tyckte att rösterna var lika bra som året innan. Så nästa år kanske. Så istället blir det film och det tillhör ju en fredag tycker då jag.

Talade även med trevliga S som bor många många mil härifrån. Alltid lika kul och alltid lika smart och trevlig. Önska man kunde få in massor av pengar så man kunde göra ett besök där. Nån gång så kanske.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥