Fyndade lite ;)

2010-12-27 / 17:33:31
Är lite dålig med min uppdatering. Men vem har inte fullt upp nu såhär innan jul, efter jul och mot nyår. I varje fall så fann jag en billig vinterjacka på cubus idag. Hämtade även ut linser för ett halvår. Min sambo fann även tröja och Halie fick en ny välling flaska som hon kan hålla i och ett sött pannband. Mer än så blev det inte. Vi spar nu resten av pengar till viktigheter och nödvändigtheter. Vi hann även med en fika på favorit stället. Ett café i bibblan. Efter det kom min mamma och hämtadee oss och nu har vi nyss städat här hemma lite. Halie har inte fått riktig mat idag så hon ska få kvälls gröt hade jag tänkt. Men nu ska jag ta det lugnt en stund. Om någon timme ska jag hjälpa älskling lite och då krävs det att vara pigg i huvudet.

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥