Fyra dagar kvar, nära nu :)

2010-12-20 / 18:30:36
Puh, nu sover stumpan. Tror det för nu har hon varit tyst i en kvart. Skönt, hon var trött tidigt denna kväll. Men nu får jag tid till att städa undan allt hon stökat ner, diska och ja slappa tills sambon kommer hem.

Så härligt det är att det är fullt av snö ute och bara fyra dagar kvar till julafton. Längtar efter att få ge alla sina julklappar, jag älskar att ge och få. Den gången jag och min sambo har riktigt bra ställt ska jag köpa jätte mycket. Det tycker jag tillhör, mycket julklappar.. Så har det varit under min uppväxt, så fullt att granen inte ens syns, det gillas. Får se hur den blir i år, större?

Är så glad att jag handlat klart har sett att många har problem med bankomatkorten + att det inte gått ta ut pengar vid vissa tillfällen, dessutom kan man råka ta ut pengar och sen upptäcka att man ligger minus några hundra för att banken inte ser att du handlat förän flera dagar efteråt, ja det hände mig och min sambo för typ 2-3 år sedan, så ingen fler gång får det ske. På mellandagsrean nu efter julafton ska jag ha lösa pengar.

Vi tillsammans förra året.. Halie var lite förkyld vilket man ser väldigt väl. Och i år ska inte Halie ha en tomtedräkt på sig utan en röd klänning. Ni får se på julafton helt enkelt :)
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥