Fyra ord, underbar tre års dag!

2010-12-02 / 23:11:55
Vilken underbar eftermiddag/kväll det blev. Det behövdes till tusen kan jag ju lova. Men kallt ute så vi tog t.o.m busen till bowlingen. Vi höll ju på att frysa ihjäl. Men tillslut så kom vi fram och vi hade bokat ett spel 1 timme. Men eftersom att buffén var försenad så fick vi spela en halvtimme extra. I början gick det jätte bra ledde över min sambo i tre ronder. Men tillslut fann min sambo kicket hur man gör och vann till sist. Men jämnlika bra var vi faktiskt. Så det var kul, då visste man inte vem som skulle ta hem det hela. Då vi var klara åt vi den goda buffén. Åt så mycket att jag ännu är mätt i magen. Men det var ju bara för gott. Då vi var klara där fick vi rappa oss till bussen och vi hann ganska precis med den. Och kom hem och tackade min snälla mamma för barnvakten och låg slöa som valrossar till en film i soffan. Härlig dag med andra ord och nu behöver vi båda sömn är helt slut efter bowlingen. Kom även på ett det är nog ett bra sätt att gå ner i vikt. Jäklar så värk jag fått i mina ben nu. Nä en skönhetssömn på det här så mår jag bra igen! Godnatt kära ni.

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥