Godnatt :)

2010-12-01 / 22:54:28
Trött och lite ont i huvudet har jag just nu, så det blir sängen efter detta inlägg. Tidigare än vanligt så säg. Är också allmänt less på att bo här i Domsjö. Det märks då man kommer in i det gamla vanliga, hujedamej. En flytt skulle inte skada just nu. Det positiva är väl att ha mamma i närheten. Men inte mer än så. Skulle också vara skönt att bo i annan stad. Men man blir så feg nu då man fått barn. Vore annat om det bara var jag och min sambo, men så är det inte nu. Utan nu måste man tänka på allt och få det så trivsamt som möjligt för Halie. Så en lång flytt blir det endast om ett välbetalt jobb skulle dyka upp. Men nu förblir vi Övikare ett tag. Det härliga är att det är en liten stad, man kan om skolorna, man vet vart allt ligger och man har vänner och släkt här. Så varför inte. Tycker att alla mina vänner kan bli mammor snart så man finner lite samma intressen. Men en ska ju få barn vilket är super kul. Hon ska ju snart på ultraljud. Nog om det måste verkligen plocka undan här hemma nu och sedan sova. Tröttheten börjar ta över nu. Godnatt!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥