Halie har fått en plats hos dagmamma

2010-12-14 / 14:26:33
Nyss ringde dem och alla dagis var fulla, vilket inte var så oväntat. Men hon ska hamna hos en dagmamma och efter ett år på dagis med samma dagmamma så det lät inte heller så dumt. Skönt att dom rindge idag för annars skulle jag ringa dem. För troligtvist så börjar jag plugga 17 januari. Hoppas min snutta kommer trivas och det kommer gå bra. Ska bli lite små roligt att hon kommer få leka med andra barn. Kommer kännas så ovant att lämna henne där. Men man vänjer sig i slutändan, ska även blir skönt att komma ut litegranna själv och för Halie.
Har några av er andra fått en dagis/dagmamma plats?
Åsikter!
Postat av: Alexandra

Vi fick en dagisplats i Köping, men långt gång avstång från där vi bodde tråkit nog. Ja, nu bor vi ju inte kvar i Köping längre. Men hade varit tråkit om vi var tvugna och ta den platsen pga av platsbrist. Ändå sökte jag plats redan i början av sommaren (maj typ) för att finna en plats nu tills den 31 januari :s Men men..

Johannes ringde handläggaren här i Alvesta och det verkade inte vara så stora problem och få en plats rätt snart :) SÅ håll tummarna för oss =D

Kommenterat - 2010-12-14 / 17:24:42  | URL - http://mammatillnoova.blogg.se/
Postat av: YSF

Vad skall du plugga?

Kommenterat - 2010-12-14 / 19:27:34  | URL - http://ysf.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥