Halies lördags godis

2010-12-11 / 17:44:10

Ger ni era barn lördags godis? Vad isåfall?
Självklart får gumman det. Men det innehåller russin och hon älskar det.
Åsikter!
Postat av: Alexandra

Nova är tokig i russin, det älskar hon. Men det brukar bli lite varierat. Ibland blir det ett eller två paket russin (som på bilden), majskrockar, morotssticks, majsbågar, riskakor, frukt (hon älskar äpplen) eller bara grönsaker.



haha såklart får hon ju inte allt samma lördag =P (som du nog förstog). Utan hon brukar själv få välja det hon vill ha. Senaste 2 lördagar har hon inte vela ha "godis" alls. Så det är så olika vad hon vill ha och om hon ens vill ha =) Vi själva äter inte så mycket godis eller chips. Det brukar bli grönsaker och dip för min och Johannes del faktsikt :) Så det är väll därför hon inte är en "godis-unge" än då vi själva inte äter sånt så ofta =)

Kommenterat - 2010-12-11 / 18:13:06  | URL - http://mammatillnoova.blogg.se/
Postat av: caroline mamma till theodore

Theodore får majsbågar, eller såna där från semper småfolk ! :)

Kommenterat - 2010-12-11 / 20:12:20  | URL - http://mammastheodore.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥