Har haft en super bra dag

2010-12-30 / 18:24:58
Dagen har varit kanon bra. Och fikat med R var riktigt mysigt och vi talade massor av gamla minnen. Shit så vi hann med en hel del som yngre. Och vi måste bara ses snart igen, längesen man hade sån bra pratstund =) Där efter fikat så gick vi på hemköp och till systemet för att handla lite öl till våra gubbar. Sen skjutsade hon hem mig. Nu är jag slö som faen men försöker bli på språng för ikväll blir det lilla julafton här hemma med go fika som min mamma bakat och kladdkaka som min älskling ska göra. Brorsan och mamma var även nyss här och gav Halie två julklappar som innehöll ett pussel och tights, mycket fint och mycket bra.

Men maten börjar snart bli klar, ska äta kyckling, ris och sås idag..

Det komemr fler foton senare, god middag ska käka nu !
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥