Har haft en trevlig lördag :)

2010-12-18 / 23:24:12
Det har varit jätte trevligt idag och besöket höll sig här till eftermiddagen. Så då dom åkte sin väg så blev det lugna puckar för mig någon timme, middag och sedan städa upp efter dagens stökeri. Var otroligt trött vid åtta och höll på att somna sittandes, ståendes ja alla håll. Men nu är den halv tolv och jag är vaken, men tänkte masa mig till sängs nu. Blir en promenad med Jenna imorgon om vädret tillåter.

Åsikter!
Postat av: Anonym

Vilken söt klänning hon har. :)

SV: Tack! Jo han kollar om det är teletubbies, då kan han sitta stilla i kanske 30 minuter om han är på det humöret.. Så det är rätt skönt att man har någonting som funkar om han är gnällig. Finns det ingenting på tv som Halie gillar?

Kommenterat - 2010-12-19 / 09:03:01
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥