Hemma hos mami

2010-12-15 / 17:50:43
Sitter hemma hos min mamma och laddar hem massvis med nya filmer. Tog hit vår bärbara dator så nu kommer vi ha lite att se på några dagar framöver.

Jo, Halies dagmamma ringde imorse och hon ska inskolas den 3 januari. Så nu får man hoppas att det går bra för henne och att dagmamman är bra, men det tvivlar jag inte alls på.

Idag har vi inte gjort särskilt mycket varit hemma och sedan hos min mamma. Man har inte känt för att vara ute nu i ett par dagar, vädret är så kallt så man hinner ju bara gå ut i 5 minuter och sedan fryser man sönder ansiktet typ. Fast nu ska det bli lite varmare så vi ska passa på gå ut och åka lite pulka med Halie då.
Åsikter!
Postat av: Ness

men de ä vell klart att ja fotar dig gratis :D ska köpa ny systemkamera nu efter jul och reflexskärmar då kan vi köra en modell runda haha :)



Kommenterat - 2010-12-15 / 18:02:53  | URL - http://sness.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: superkul att du är med och tävlar :D

Kommenterat - 2010-12-15 / 18:32:55  | URL - http://vadfanskajagheta.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥