Hemma ifrån stan

2010-12-17 / 14:59:30
God eftermiddag..
Har varit full rulle sen åtta imorse. Började med att klä oss och tog oss till mitt möte som var i cirka en timme. Fick schema och veta lite om allt. Så 17e börjar jag skola. Ska bli skönt att få komma ut lite efter mammaledigheten. Där efter tog vi oss till bibblan så Halie fick leka av sig och det blev även en lunch fika med en god baguett och Halie fick en mini och en festis till. Mysigt med andra ord. Och efter det så tog vi oss upp till specsavers och fixa Halies glasögon, för dom åkte ner så mycket. Men nu är dem rak igen. Det är så kul att bli igenkänd där, Halie är den minsta kunden där och alla blir så glada då vi kommer in. Efter det handlade vi lite frukost och tog bussen hem. Och nu resten av dagen så kommer det bestå av städ då vi får fin besök av sambons pappa, hans sambo och hans bror ifrån Umeå.

P.s - Tack J för att du kan hjälpa mig ♥

Hittade ett foto på mig och min syster då jag var i Uppsala i somras, åh så man längtar tills sommaren kommer igen!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥