Hur tänker dem?

2010-12-20 / 21:05:20
Jävla skit program, lite sur just nu. Ja då åker den enda vettiga ut ur ung och bortskämd? hur tänker föräldrarna egentligen? Vad arg jag blir.. Först åker Ellinor ut som faktiskt visade sig bra i det programet och föräldrarna hade inget syfte förutom om tjafset med en annan deltagare som redan åkt ut. Och nu åker Tim joel ut bara för att han gjorde mest där inne i huset. Stackarn var ju bara nervös på uppdraget och får då åka ut? Då kan man inte ha alla hästar i hagen.. Ser dom inte hur tjejerna uppför sig. Medans killarna tar ann toaletterna och städar så ligger en på golvet och den andre sminkar sig är det att förbättras? Bara för att dom är framåt gällande uppdragen så är dom bäst i huset gällande dom två puckade föräldrarna. Ja det är sinnes sjukt. Brukar inte störa mig på program eller så. Men nu blev jag lite arg och fick gå ifrån tvn då jag fick se vem som röstades ut. Får hoppas att Daniel vinner då han faktiskt skötte sig riktigt bra denna gång. Och är den enda som jag skulle kunna tänka mgi vinna denna tävling. Mina favoriter var Ellinor och Tim joel.. Gillade även Lorenzo.

 

Nu ska jag bli lite gladare och titta på Våra vänners liv, så hej på er!

Åsikter!
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej! :) Jo jag gör designer! Har inte skrivit ut det på bloggen än.. men tänker nog göra det så småningom. Men är du intresserad av en ny design får du gärna maila mig så kan vi pratas vid mer! :)



- [email protected]

Kommenterat - 2010-12-21 / 07:42:43  | URL - http://adara.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥