Inomhus, jag och älskling

2010-12-19 / 21:18:47
Har varit en innedag med en snabb sväng på sanmarino idag. Har hjälpt min älskling med en hel del. Så nu jäklar säger jag bara. Och i all lära så köpte vi pizza. Passade på då Halie inte var hemma med oss. Hon har varit med faster och mormor idag. Var väldigt trött då hon kom hem så det var bara till att natta henne direkt.

Imorgon klockan åtta på morgonen ska jag iväg och handla på willys, tidigt eller hur? ja min mamma ska ju alltid på affärerna så tidigt det bara går, så det är bara till att kliva upp i tid. Dessutom ska min sambo jobba imorgon och kommer hem på kvällen. Så det blir en mamma och Halie dag


Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥