Jay och Minnah = sant?

2010-12-10 / 21:58:56
Har nyss sett klart en bra film på 3an och nu går det ännu en, men har sett den förr så jag små kollar medans jag sitter vid internet.


Visst skvaller i tidningar är inte alltid sant men det tycker jag denna gång. Minnah och Jay = kära. Fan vad hemskt för Jays tjej att bli sviken på detta sätt. Han blir känd och blir kär i sin så kallade rival. Jag lider verkligen med henne. Jag skulle känna mig dum, sviken, sårad, ledsen, förbannad och förtvivlad. Visst man kan inte rå för om man blir kär i någon annan men på ett bättre sätt kunde det väl ske. Hur kan man låta tidningarna få veta det såhär. Dom kunde ju hålla tyst om det tills vinsten var klar och sedan kunde han väl fixa det på ett bättre sätt. Tycker han gör bort sig just nu. Följer inte idol men man läser och hör allt ändå.  Hatar verkligen otrohet och om det nu inte kommit längre än att dom är intresserade av varandra så är det så fel att låta det gå ut i media. Såg igår på barnens nyheter och såg dem live och man såg att dem hade tycke för varandra men trodde jag såg fel förän man läst tidningarna idag så min instinkt stämde. Det spelar ingen roll om dom sjunger bra för det spelar ingen roll. Människa som människa. Otrohet är helt fel i mina ögon. Men nog om det, blir bara arg!! Hoppas tjejen mår bra just nu, ligger säkert och gråter medans alla skriver hur mycket Jay ska vinna eller Minnah, världens sämsta kväll för hennes medans det är deras bästa kväll!
Läs mer om det här!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥