Jul dagen är här

2010-12-25 / 07:56:23
Nu kommer dagarna gå fort, så är det alltid efter julafton. Skulle så gärna vilja på alla rea ställen nu som expert osv. Vill ju finna en mp3 eller en mp4 som jag kan använda nu då man ska börja åka buss till skolan. Min gamm är inget att hänga i granen så en ny skulle vara så mycket bättre. Och finner jag en billig så behöver jag där efter hitta en vinter jacka. Har verkligen ingen som sitter bra. Och den jag har nu kan man knappt använda om man har en huvtröja under, så då får man frysa och använda sig av kalla tröjor under den. Vi får se vad utbytet och rean säger.

Halie leker just nu med lite av hennes nya leksaker. Sambon sover ska snart upp och jobba 24 timmars pass. Så jag blir kvar i svedjeholmen och umgås med dem som är här. Så åker vi hem på söndag.


Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥