Jul foton =)

2010-12-24 / 21:51:49


Kiara nyvaken, vilket syns.. Halv sju på morgonen :p

Gumman fick öppna en julklapp på morgonen.. Det innehöll bondgårds djur =)

Väntar på julgröten

Väntan och väntan!

Lite ego måste man vara

Halie fick en julklapp av tomten. Och hon var inte det minsta rädd för honom =)

Halie fick en kram innan tomten gick


Bollar fick hon som vi ska göra ett bollhav av =)

Nöjd lillebror som äntligen får börja öppna

Lillsyrran läser upp alla julklappar

Gumman ville inte ta av sig sin nya mössa hon fick


Halie fick en ny overall av sin mormor, vi blev mycket nöjd över den =)

Så söt hon blev i den!

Orkade inte fota allt vi fick. Skriver det i ett nytt inlägg istället!

Åsikter!
Postat av: Alexandra

God jul på er hjärtat =) <3

hehe dem där bollarna fick Nova med av sin farmor och farfar ;) Kan säga att dem låg på HELA golvet, haha! Hoppas ni haft en lika underbar jul som jag haft. <3

Kommenterat - 2010-12-24 / 22:15:33  | URL - http://mammatillnoova.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥