Julaftons morgon

2010-12-24 / 07:08:43
Ja egentligen skulle min kära sambo upp med Halie imorse, men det blev då jag istället. KARLAR säger jag bara. Just nu sitter vi uppe själv här i huset, tråkigt värre. Någon har väl längtat tills idag? Så man tycker ju att någon borde kliva upp snart. Alla tillsammans ska ju äta julgröt nu på morgonen, vilket aldrig händer så det ska bli mysigt. Sedan blir det bara till att hjälpa min mamma att pyssla med julmaten och se lite bra som är på tvn. "Kan du vissla Johanna" exempel det. Och duscha Halie så hon är ren och fräsch.

Jag hoppas att ni får en trevlig dag, för idag är det en dag man ska mysa med familj, släkt och vänner.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥