Julgranen ska upp ikväll

2010-12-05 / 10:08:12


Det är 2a advent idag så då är det tänkt att vi ska upp med vår julgran. Men vi får väl se hur fin den blir eftersom att vi har två katter här nu (en lånad), en hund och Halie. Kan tänka mig att katterna kommer klättra i den medans Halie kommer försöka dra ner alla kulor. Vilken färg har ni på eran julgran? Vi ska ha en vit. Sedan dekorationen får bli det vi köpte förra året. Vitt passar ju ändå till typ allt. Men vi donar nog på med julgranen i kväll då Halie sover. Som lättast då.
Åsikter!
Postat av: En Liten Emma

Tråkigt att Halie inte får vara med. :/

Här ska Adrian få vara med, på både gott och ont. ;)

Kommenterat - 2010-12-05 / 10:33:24  | URL - http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Våran gran är vit med vit/silvrigt glitter på =) Våran gran åkte upp igår, MEN vi har glömt våra julkulor i Köping så vi måste köpa nya någon dag i vecakn. Vi köpte några igår på ica, men det blev inge bra :( (de blev för få)

Kommenterat - 2010-12-05 / 14:16:21  | URL - http://mammatillnoova.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥