Julgranen ska upp imorgon istället

2010-12-05 / 15:35:12
Sitter hemma hos min mamma då Halie har det lite roligare här. Sen slipper man gå runt och städa hela tiden som man lix gör då man är hemma. Sambon jobbar 24 timmars idag. Han fick veta det precis då han började men så kan det gå ibland.

Och det blir inte att ta upp julgranen idag då sambon jobbar tills imorgon, så det får bli imorgonkväll. Ska bli skönt att göra det på kvällen då det är stillsamt och lugnt. Måste även se om det behövs några kulor eller annan färg på glittret. Eftersom att förra årets julgran var grön. Det lär märkas.

Men ska ta och umgås med min underbaring nu eftersom att min mamma inte har tid att se efter henne nu då hon ska göra en sådan god middag!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥