Julklappsbyte med syskon

2010-12-30 / 19:21:37
Proppmätt och trött som ett as. Kan man  verkligen vara såhär trött trots att man sovit nio timmar idag? Inte alls kul då vi får besök om någon timme och ska ha julklappsbyte och äta fika. Men bara att bängla upp ögonen ändå. Blir nog en tidig kväll för min del så får bröderna samtala utan mig, vilket dom säkert vill :)

Sambon gör kladdkakan nu och Halie sover. Så ska nog passa på och lata mig i soffan till alla kommer.
Här kommer några foton till då min bror och mamma var hit, ja dom komemr hit snart igen :)

Mormor försökte få henne att öppna, men Halie försökte 1 sek sen dög det inge mer.

Ser lite fundersam ut

Hennes nya tights fick sitta på huvudet :)
Åsikter!
Postat av: Hannele - mamma till 2 pojkar

Svar:

Kan tänka mig det att du är :) Det skulle jag med ha varit..

Kommenterat - 2010-12-30 / 20:26:34  | URL - http://mammah.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥