Kanske harrys ikväll

2010-12-11 / 15:12:01
Familjen annorlunda - jamenvisst.

Ska kanske ut på harrys med min bästaste S ikväll och det blir nyktert för min del om ni undrar. Behöver inte en massa alkohol för att ha kul, kommer nog inte dansa "dansar aldrig nykter". Yeah thats me. Men surra, umgås, titta och bara ha allmänt trevligt blir det. Och det ska bli skönt att få komma ut litegranna. Just idag kände jag att jag behövde komma ut lite. Men måste fixa en skjuts hem bara, lite svårt med det. Brukar ju alltid ordna sig. Så jag ska kolla runt lite nu om det finns någon snäll själ som har lust att skjutsa hem mig.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥