Måndag morgon

2010-12-06 / 08:13:21
Godmorgon.
Är så trött. Halie vakna hela natten och skrek och ville inte sova. Så jag försökte lägga henne i min säng men hon blev mer busig där och fick henne till att sova i sin egen säng sedan. Men vaknade igen efter bara någon timme och fick göra om samma sak igen. Trodde hon skulle sova längre nu då hon vaknat upp en del inatt. Men icke då, strax innan åtta ville damen upp. Så jag får helt enkelt försöka bli pigg för det är Halie. Blir snart lite frukost tajm för henne och sambon dyker upp här om någon timme.

Måndag, vad händer?
Ingenting alls planerat hittills, will see! Ska få upp mina trötta ögon nu.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥