Nattning för stumpan

2010-12-03 / 18:31:11
Hallå alla.
Halie ligger nu sin säng och dricker välling. Hon är trött idag. Som hon vaknat inatt och spytt så förstår jag att hon är det. Tur det inte var magsjuka i alla fall. Nu resten av kvällen ska jag städa upp efter gumman, ta hand om disk och sen ha fredagsmys för mig själv tills sambon kommer hem. Stackarn får gå hem för att han slutar precis då sista bussen går. Så kan det vara ibland.

Måste försöka ta mig till studieplus till veckan. Det glöms hela tiden bort. Så får ta mig i kragen och ta mig dit. Tänkte försöka börja en utbildning till januari om det nu går vill säga.


Gumman älskar att ha något på huvudet som ni kanske märkt.
Antingen är det mössa eller hårband.
Ska köpa mig några hårband till henne eftersom att hon gillar det så mycket :)


Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥