Ni är riktigt bra

2010-12-03 / 18:40:58
Önkade att man kunde träffa alla underbara mammor man lärt känna här igenom internet. Vi har ju hängt ifrån 1-2 år med varandra. Så synd att det ska skilja 50-120 mil. Det är nog jag som bor längst bort. Skulle fan behöva dem. Har så mycket mer gemensamt och skulle vara så kul att få träffa alla i verklighet och deras barn som man endast sett på foton. Känns som att man faktiskt kan lita på en del av dem. Tro det eller ej så ibland kan man tänka på dem och deras barn om det berört mig. Alltså finns dem i mitt hjärta och betyder fast man aldrig träffat dem. Många har faktiskt funnits där för mig om jag inte mått så bra, och sånt sätter sig direkt in i mitt hjärta. För sånna personer vill man ta del av i sitt liv. Ni är bara så bra. Och ni vet vilka ni är.. Men vad ska vi göra för att kunna ses? Någon som vet och kan komma med förslag.


Såhär glad gör ni mig ... Tack för att jag får ta del av era liv


Åsikter!
Postat av: Emelie

Jag vet inte om du menar mig men om du gör det så känner jag detsamma för dig<33



Vi måste ju försöka tycker jag:D men hur när? Kanske om man åker till sthlm?

Kommenterat - 2010-12-03 / 19:10:43  | URL - http://silasminprins.bloggplatsen.se
Postat av: Angelica - Mamma till Netlié ♥

Säger desamma som dig :) <3



jadu bra fråga.. Stockholm eller Göteborg kanske är lättas att träffas i, eller att man tar något ställe mittimellan alla :)

kram

Kommenterat - 2010-12-03 / 22:48:51  | URL - http://alltidgela.blogg.se/
Postat av: Alexandra

<3



Vi får väll försöka fixa det på något sätt. Jobbigt bara att nu när man med bor längre från alla så blir det så mycket jobbigare :( Men en dag kommer vi kunna ses även om det skulle kräva att man åkte upp till dig ;) <3

Kommenterat - 2010-12-05 / 14:19:42  | URL - http://mammatillnoova.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥