Nyårslöften

2010-12-05 / 19:34:19
Brukar jag egentligen aldrig ha. Men eftersom att jag hade ett förra året som jag klarade. Så ska jag göra detsamma i år. Bara en rolig grej tycker jag. Särskilt om man lyckas. Förra året hade jag bara ett "SLUTA RÖKA". Vilket jag gjorde och snart är det ett år sedan jag rökte konstant med ett ciggpaket på typ varannan dag. Tycker jag är duktig. Så i år blir det fler än ett men kanske inte så svåra.

1. Äta mer nyttigt och skräpmat minst 2 gånger per månad.
2. Röra på mig minst 4 gånger i veckan.
3. Fullgöra en kort utbildning.
Tror ni jag lyckas?

Har ni något nyårslöfte?
Åsikter!
Postat av: Anonym

ja de är juh tyvärr så :/

men annars kan man säkert prata ihop sig och mötas halvvägs kanske ?

Kommenterat - 2010-12-05 / 21:18:27
Postat av: Alexandra

svar: Jaa precis, jag tycker det är sjukt snyggt =D Jag har haft grönt i hela mitt liv, och det passar lixom inte in här hemma heller för den delen. Så vitt är ett måste ;) Ja sånt kan man köpa mer av senare, såg att rusta hade rätt snygga för inte allt för fyra pengar heller =D Så ska dit nu i veckan och fylla på granen ;) <3

Kommenterat - 2010-12-05 / 21:32:27  | URL - http://mammatillnoova.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥