Oturs dagen

2010-12-11 / 17:01:10
Typiskt, här sitter man partysminkad, men blir inget av nu. Min kompis kan inte fixa en skjuts hem. Så det är ju inte hennes fel. Blir bara så ledsen ville så gärna komma ut litegranna. Och är liks sminkad nu. Får väl komma på någon att hälsa på eller så. Använde dessutom upp min sista brunkräm typiskt. En liten otursdag med andra ord.
Men får fota mig några nya foton ikväll annars. Någon ny profil bild. Jaja ska få upp mitt humör nu min sabmo lagar ju god maten i köket just nu så det ska bli smarrigt. Hojja till om ni vill göra något!
Åsikter!
Postat av: mamma

det lät ju tråkigt häng med alla på hockey då

Kommenterat - 2010-12-11 / 17:17:53
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥