Se upp för nedsänkta barnburkar!

2010-12-03 / 10:23:47
Se upp för neräsänkta barnburkar. Köpte det i förrgår och inatt spydde Halie som en tok. Det beror alltså på burkmat som var ner sänkt pris på. Riktigt dåligt för är det gamalt får man inte sälja, bara när det är på väg att bli gamalt. Men men hon är bättre nu i alla fall. Sedan så ringde sambons jobb nyss och han ska iväg och jobba klockan ett. Städ, bus, mys och film. I love it, det är helg och det menas med att det är mycket bra på tvn.

Kan än idag inte förtå att Halie går nu. Att se henne så liten gå runt och gå är helt otroligt. Vart försvann min bebis som låg och skrek och låg i min famn? Hon bara försvann medans gumman nu springer runt och hittar på hyss. Tiden kommer nog alltid att gå fort. Kan tänka mig att det inte alls dröjer tills hon är i tonåren och man tänker tillbaka på hur liten hon varit vilket komma kännas väldigt konstigt då att veta att flickan varit en liten bebis till en början.


Mitt söto igår ..

Åsikter!
Postat av: mamsen

men lilla gumman

Kommenterat - 2010-12-03 / 16:48:41
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥