Ska träffa en gammal vän imorn

2010-12-29 / 10:18:04
Vaken en bra tid, vet inte varför men vaknar alltid av mig själv vid tio. Och sambon gick upp med Halie halv nio. Han är jätte snäll och låter mig sova ut en hel del då han inte jobbar. Men vi brukar turas om som sagt.

Idag är det inget som är planerat. Blir nog ännu en inne dag. Skulle vilja gå ut men det får vi se.

Och imorgon så ska jag träffa en kompis jag umgicks mycket med då jag var tonåring. Herregud så kul det ska bli. Har saknat henne jätte mycket och vi tappade kontakten. Men vi sågs förra veckan och bestämde oss för att ta oss i kragen och ses.

Måste fota lite nytt, är lite seg med det nu för tiden. Det kommer det kommer :)


Bjuder på denna, en fin bild på mgi och älskling!

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥