Snart är det nyår!

2010-12-28 / 10:27:24
Godmorgon.
Klockan tio vaknade jag och kunde inte sova mer men ändå känner jag mig väldigt trött. Men blir väl snart pigg skulle jag tro. Idag har vi inte något planerat, så skönt. Har haft så mycket att göra nu dom senaste dagarna. Det blir nog bara en inne dag. Det behövs kan jag ju lova.

Snart är det nyår. Och min sambos bror kommer hit då. Så vi ska käka med mamma och hennes sambo. Och sedan ska vi hem till oss och spela lite medans dom ska dricka några öl. Brorsan och hans tjej ska också närvara. Jag ska vara hel nykter. Varför dricka? Har man barn så är ju nyår något man ska fira med dem.


Jag och gumman förra nyår .

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥