Snart ska Halie börja hos dagmamma

2010-12-28 / 23:14:54
Hej och hå.
Som vanligt har jag inget roligt att argumentera i eller säga. Har väl helt enkelt fått lite bloggtorka som en del brukar få. Men det ändras väl med tiden kan jag tänka mig.

Denna vecka blir lugn. Tills nyår kommer. Sen veckan där på händer det en hel del och det största är att vi ska skola in Halie hos dagmamma, så man undrar ju hur det kommer gå. Och det kommer ju kännas i hjärtat då man ska lämna henne sedan. Men det är nyttigt för oss båda. Så kan jag börja skola lite och hon få lära och leka med andra barn. Hon är 1 år och 2 månader och jag tycker inte att det är så tidigt som vissa kan påstå. Man ser själv då ens barn är redo. Och Halie är verkligen redo. Och är väldigt framåt då hon träffat andra barn och har varit själv med mormor en hel del. Dessutom tar ju föräldrarpenningen slut och man själv vill ju ut och göra något. Men så ligger det till.

Min lilla prinsessa har blivit så stor :)
Åsikter!
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Men åååh så söt! :)



P.S jag svarade på din kommentar om designer va?

Håller nämligen på att svara på kommentarer nu.. är verkligen seg ibland! :P

Kommenterat - 2010-12-29 / 00:56:11  | URL - http://adaras.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥