TACK för alla svar

2010-12-22 / 08:30:46
Uppskattar det till tusen. Fick många kloka svar och ska hålla lite utkik på henne om nätterna. Inatt var det lite bättre. Men fortsätter det till efter nyår så ska jag prata med bvc och se vad dom tycker att man ska göra..

Jag och Halie har nyss duschat och nu ska vi bara umgås här hemma för att att sedan vid ett-två dra in mot stan på ett ärende och jag ska inköpa en ny brunkräm så man känner sig lite fräsch till julafton. Fick farfars jul peng idag, så glad jag blev då. Men som sagt, har en del att stå i nu.

Åsikter!
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg



Vinnaren i tävlingen om trosorna finns uppe nu! Klicka på länken här under för att komma dirket till inlägget och se om det var just DU som vann! Tack för att du deltog!

http://vadfanskajagheta.se/2010/december/vinnaren-av-trosorna-och-ett-erbjudande-till.html#comment

Kommenterat - 2010-12-23 / 01:13:23  | URL - http://vadfanskajagheta.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥