Tråkiga söndag

2010-12-05 / 09:29:20
God morgon.
Inatt vakna Halie till två gånger, en gång ville hon ha mat och en gång nappen. Då jag märkte hur sambon blev lite små putt över att gå upp med henne. Så klev jag upp med henne nu på morgonen så nu ska jag låta han sova hur länge han vill. Och söndagen är även här, den tråkigate dagen på veckan tycker jag. sS inget är planerat för idag. Blir det vanliga som jag alltid skriver ner.

Kollade just in vad Halie gjorde och hon river ut hela sin garderob "oh no". Blir en del att vika sen. Ska snart ge henne lite frukost så.

Sambons lillebror är ju här i Övik så han ska komma hit en sväng idag och umgås lite.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥